Sunday, June 17, 2012

520TH

Hello maaf lama menyepi Saya sibuk jadi anak mithali dua tiga menjak kebelakangan ni HIHI perasan kan Act tolong ibu tercinta menguruskan kedai barunya Jadi kerani tak berlesen plus tak bergaji *baik gilaa kan sayaa ni -.- HAH Minggu lepas saya berjumpa kembali biskut saya yang hilang menyepi dulu. Sekarang dia dah kembali dan kami tak ada salah faham dah Yeayy Post nanti nanti insyallah saya akan kongsi conversation dengan dia skit skit. Okay sebelum membebel lagi saya ingin mengucapkan salam israk mihkraj kepada anda semua yang beragama Islam Semoga kita semua dapat menyambutnya lagi pada tahun hadapan Aminn. Wah da lama ta menaip so macam da ta best apa yang saya taip sekarang kan Ish Baru baru ni rasa riak dengan diri sendiri sebab saya terer gilaa main Plants vs Zombies yang act da berabad org main dari tahun lepas HIKS lantak laa kan awk semua kena faham saya tahun lepas tengah berperang kat Tangkak untuk mencerahkan masa depan saya kn * ayat tak bole blah lagi sekali Well  nak cerita dah main jauh jauh sampai dekat level 4 dah tetiba laptop tu bercakap " Sorry. Your trial has expired. Please pay to get full version " Peh masa tu macam nak jadi zombi kan mengamuk macam apa Sob sedih sangat tapi terima kasih kepada Deeba Syeera sbb dia cakap dia dah download game tu YIPPI sukanyaa hati girangnyaa jiwaa :) Thanks Mok Btw hidup dah tenteram sikit Alhamdulillah Jiwa saya sekarang lebih tertarik kat lagu lagu tangkap leleh sebab rasa sedap pulak telinga bila dengar lagu lagu Souls jiwang karat ni. Then terflashback saat saat lama dulu dan saya bersyukur saya dah lebih tahu nak bawa diri ni kearah mana sekarang .Yela dulu kan ikut jaa flow mana bole masuk sumbat jaa kan Hm Siap Ustaz Azhar Idrus suruh waa isthikarah lagi kat mukabuku supaya jodoh baik sampai -.- Tapi nak dapat org baik saya kena jadi lagi baik dari sekarang HAH perasan lagi aku kan Okay laa hari pun dah mencemburui saya ni. Nak bertemu kekasih hati saya Katil Tercinta tak lama lagi. Kepada anda semua semoga bertemu kembali. Anda yang sedang sepi, cari carilah kekasih hati. Yang sedang bahagia, cari carilah keredhaan dan anda yang sedang dilanda masalah cari carilah keberkatan. Mungkin adalah tu silap kat mana mana. Itu saja peringatan untuk anda buat kali ini dan paling penting peringatan kepada diri saya sendiri. Assalamualaikum.