Wednesday, June 27, 2012

Hello semua :D Selamat bertemu kembali. Lama tak berblogging ni rasa rindu pulak HIHI Kali ni nak post pasal sebahagian hadiah harijadi saya pada tanggal 15 April yang lalu tetapi act yang terlambat saya terima. First sekali Samsung Galaxy SII yang sedang hot dipasaran masa tu la kan * sebab sekarang yang hot Galaxy SIII tapi act tak cantik pun -.- Saya pun ada post pasal handphone kesayangan saya tu last month kot ta silap. If terlepas pandang boleh klik link kat bawah ni.


Okay berbalik kepada cerita hadiah. Saya sangat suka ini handphone okay. Tak tau kenapa suka sayang sangat Mungkin sebab tak pernah merasa handphone cerdik kot HIKS Lagi satu skg tga kemaruk nak beli casing yang smart smart ouh sukaa gilaa * sanggup habis duit okay punyala teruk perangai kan. Thanks to ibu tersayang yang belikan handphone ni. 

Next, ibu jugaa yang bagi Hadiah jam tangan elegan putih bertatahkan berlian jenama Sawatzky * peh lidah terkehel nak sebut tau tak ERGH Masa ibu sebut ada belikan jam muka rileks lagi then tanya a berapa kan. Sekali ibu jawab RM 659 Waa terkejut gilaa waa cakap lu Hesh mahal gila Elak nanti orang tak culik saya pun. Dia potong tangan saya jaa Jam mahal kan HIHI Apapun yang penting memang appreciate gila gila punya gilaa kan. Nanti kat U * insyallah dapat masuk Boleh laa berlagak kat orang ramai kan. Time jalan lambai lambai orang ke sambil tangan sebelah lagi buat buat betulkan jam ke Tak pon dok tercegat kat bawak matahari terik then silau silaukan jam ke Kan havoc gila kan HAH sumpah orang gilaa jaa buat macamtu Aishah. Tak apa, mungkin nak try nanti. Mana la tau kan HIHI Okay special terima kasih kat ibu sayang sebab bagi hadiah hadiah ni. Sayang ibu ketat ketat sampai rapat.

Gambar kat bawah ni gambar aset aset penting kesayangan saya. Jangan berani sentuh sentuh eh GRR -