Wednesday, May 9, 2012

Assalamualaikum semua pentengok blog saya yang humble ringkas tapi hebat ni HIHI saya sihat hari ni. Pasir Gudang ja ta berapa sihat sebab asyik nangis jaa dua tiga hari ni Harap anda jugaa berada dalam keadaan yang amat baik sekali AMINN ____ Err saja jaa post act ta tau nak cakap apa neh HAH alang alang nak share skit semalam ada kawan sekolah rendah dulu dulu masa saya tengah hingusan lagi text mengadu pasal mantan kekasih dia CEWAH
INDON kan ayat guwe HIKS dia cakap laa buah hati pengarang jantung dia tu tinggalkan
dia macamtu jaa. Bila dengar saya pun tumpang laa sedih kan tetiba dia cakap macamni tau. Bila dengar saya pun tumpang laa sedih kan tetiba dia cakap mcmni tau. Dengar eh ap yg dia cakap, saya bacakan balik -.-


-

-

-

-

-

-

-

-


" Kenapalah bodoh sangat mamat ni. Dah buta agaknya mata dia. Boleh pulak pilih perempuan macamtu ? Aku rasa aku lagi cantik dari betina tu

Aww terkejut saya bila dengar macamtu. Saya pun bagilah dia nasihat sikit then ta rep text dah pastu. Lepas tu saya pergi laa tanya kawan kawan yg rapat dengan dia sekarang tanya dia tu okay ke ta baik ke sebab dulu dia pelajar contoh kat sekolah. Last last dapatlah tahu yang dia ni playgirl. Memanglah kena tinggal DUSH

Hmm bagi saya Ternyata cinta itu buta walaupun ad yang lagi sempurna ataupun tidak. Tapi
kadang kadang yang sempurna tulah yang buat rosak muka bumi ni. Bila hati dah sayang, apa pun orang cakap, apa pun pandangan orang, kita dah ta makan saman dah ta ambil peduli langsung. Cantik kat mata orang belum tentu cantik kat mata kita samalah macam hodoh kat mata orang kadang kadang itulah yang terbaik kat mata kita. Wallahualam. Ta perlu sebenarnya kesempurnaan sebab semua ada kelemahan. Paling penting carilah kesetiaan sebab itu salah satu faktor penguat sebuah hubungan HIHI serius menaip ni tapi tengok ayat macam nak tergelak <>

Okay la itu sajaa nak kongsi setakat ni. Kbye terus kan >>>>>>>>>>>> Semoga anda dirahmati Allah selalu Assalamualaikum <3