Tuesday, May 1, 2012

18


They say you've found somebody new
But that won't stop my loving you
I just can't let you walk away
Forget the love I had for you

Guess I could find somebody, too
But I don't want no one but you
How could you leave without regret ?
Am I that easy to forget ?

Before you leave be sure you find
You want their love much more than mine
Cause I'll just say we've never met
If I'm that easy to forget.



Alolo so sweet lirik lagu di atas itu, tapi sedih sebenarnya actually. Hmm Assalamulaikum semua <3 Hari ni kembali lagi kita ke segmen bersama saya HAHA ta tau apa yang kelakar sangat ERR- saya saja jaa nk post ni. Bosan eh nak tahu tak ? Saya dapat sesuatu yang baru lagi, tapi kali ni bukan benda. Tapi benda real punya. Seekor kucing berwarna krim. Ibu bagi nama kat dia Joanne *mungkin sebab nak capital J jugaa  kot. Post nanti saya tunjuk gambar Joanne eh HIKHIK dia comel, senyap jaa. Ta macam Jasper gedik terlebih harap jaa jantan ESH -.- Btw sejak kebelakangan ni kan asyik dengar cerita orang kahwin jaa Ni mesti kes gatal sangat kan * cakap ja laa kau jeles kan  Hmm eh manusia macam kita ni macam tak ada function kat atas muka bumi ni Opss maksud saya manusia macam saya bukan anda Maaf yaa maaf. Sebab ap ? Sebab saya macam tak buat apa apa yang boleh dibanggakan dan dikenang olah seseorang untuk selamanya. Mungkin sebab saya rasa macam tu laa, tapi sure saya tau ada sesuatu akan berlaku nanti yang akan buat saya menghargai kehidupan saya selama 19 tahun berkecimpung di alam ciptaan Allah ini. Yeah berbalik semula ke tujuan asal peh sebenarnya dah lama rasa apa saya taip dalam post ni makin lama makin merepek but its okay Sekarang ni rasa macam nk bunuh seorang hamba Allah yang start dari capital I. Sebab apa ? Sebab dia suka menjahanamkan hidup aku, hidup orang yang aku paling sayang dan hidup dia of course laa dah mampus sebab perangai tahap dajal macamtu kan. Eh geram sungguh ! Kau kena langgar lori sampai tak dapat cam muka busuk kau tu pun tak apa weyy. Kerja mulia tapi perangai macam syaitan. Tak sedar ke diri dah tua hah ? Bawak laa bertaubat. Ishishishish sabar aishah SABAR hmm bosan laa hidup macamni. Asyik menadah telinga jaa. Okay next post nanti okay. See you All's soon. Kbye <3