Saturday, February 5, 2011

BINGIT -

kau slalu myakitkan hati .susa seyy nk dpt perhatian kau .even once .ta suke la weyy .aku ta nk tau psl org laen ! ta fhm lg ke susa sgt nk phm ? sedih weyy .nseb ad WHOLEHEARTEDLY nih ,bole ak mencurah rase hati .lntk la org nk ngumpt ,da namenye blog kann.blog ak lg .duli hapee .t kau da rase mcm aku rase ,kau fhm la .sebab saket tau .dalam siaa luka .tp ak yakin kau ta kn pena rase .sbb kau ulang jugak lps kte da oke balek .grr - ye a kn .aku happy ble oke dgn kau tp bile tbe terpk semua tu , ish sakit gilaa.nana said kau pena slow talk .jgn buat kau hurt ,aku ingat kot lg .tp kau ? mungkin mmg aku kne terima kau mcm tu and kenkdg ak try ignore kau ,tp susa oke ? laen a kn nak lwn ego ego dgn kau .ak rase maken jauh .mybe perasaan je kn tp penat penat ak pk td mcm semua useless .fine kau ckp ak ta memahami .kesimpulannye , its hurt babe ! arghh -

No comments:

Post a Comment